Известие

Collapse
No announcement yet.

166 3.0 Внезапно гасне на празен ход и в движение

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Аз бих измерил и напрежението на инсталацията, дали не превишава значително 14 волта. Например през запалката. Да не се окаже, че реле регулаторът е заминал...
    ЕДИТ: даже сега като гледам пак клипа нищо чудно да е това - забележи как светлините след като запалиш стават значително по-ярки, отколко като е на контакт. Имах подобен проблем преди години заради неправилно поправен реле-регулатор. Не ми е гаснала или записвала грешки, но свертлината на таблото от време на време се покачваше и измерих напрежение 15 и нещо волта, което не е безопасно.
    Ако искаш мога да ти дам волтметър за запалка, даже имам и мини осцилоскопче за проверка на пикове в напрежението,...
    Last edited by 156; d.m.y г., 00:14.
    '05 166 V6
    '98 156 2.0 TS ex ...

    Comment


    • #17
      Ами всички тези неща ще бъдат замерени когато ме приемат в сервиза, много благодаря за насоките. Който иска и може обаче, нека заповяда още днес да я погледне, за което ще бъде почерпен Колата е в Банишора, може и да мръдне малко ако кажете
      2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
      ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
      sigpic

      Comment


      • #18
        Колега, не съм имал такъв проблем на моята алфа, обаче преди имах един Нисан Примера, който гаснеше така и накрая спря да пали. Оказа се датчик на колянов вал. И след това проблеми не е имало.
        2005 156 1.9 JTD 115
        2004 GT 2.0 JTS 165

        Comment


        • #19
          Аз съм имал проблем с датчик колянов вал, но знам че при него след гаснене не иска да запали докато не изстине колата. При теб като на видеото, което съм споделил ли се държеше? И в движение ли?

          Днес с помощта на колегата 156 изключихме буксата, отговорна за фазовия сензор. Изключихме и дебитомера за всеки случай. Няма разлика в работата на колата, но записа грешки за дебитомер и фазов сензор. Като ги върнахме обратно грешките изчезнаха. Чухме, че при мигането на чек енджин лампата дросела полудява и трака като полудял. Това е същото поведение, като от видеото. споделено от него по-нагоре в темата. Не е много обещаващо.
          2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
          ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
          sigpic

          Comment


          • #20
            Гаснеше и в движение и на празен ход, обаче не помня да съм чувал такъв звук. Пък и докато не умря тоя датчик просто въртях ключа отново и палеше без да я чакам. Възможно ли е просто да не достига гориво достатъчно и колата ти да гасне от това?
            2005 156 1.9 JTD 115
            2004 GT 2.0 JTS 165

            Comment


            • #21
              На Ситроен ЗХ от датчик КВ правеше същите номера. Също палеше веднага.
              Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

              Comment


              • #22
                При мен се случи 3 пъти през октомври това на празен ход. От тогава 5 хил. км и без проблем. Не разбрах как се случи и защо изчезна проблема. 156 1.8...
                Alfa Romeo 156 1.8 SW TS 144hp

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от nicks1 Покажи съобщение
                  На Ситроен ЗХ от датчик КВ правеше същите номера. Също палеше веднага.
                  Наистина не е изключено, но нямаше ли да запише грешка тогава?
                  '05 166 V6
                  '98 156 2.0 TS ex ...

                  Comment


                  • #24
                    Така хванахме проблема. Но лампата гаснеше, а грешката оставаше в паметта. А и колата беше моноинжекцион.
                    Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

                    Comment


                    • #25
                      Колата я карам в сервиза, който я обслужи утре и се надявам скоро да и обърнат внимание. Всичко се развива доста бавно за съжаление, стискайте палци да хванем проклетията сравнително лесно. Ще черпя на сбирката!
                      2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
                      ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Успех, дано е малкия дявол (някоя лесно откриваема жичка )
                        '05 166 V6
                        '98 156 2.0 TS ex ...

                        Comment


                        • #27
                          Мерси
                          2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
                          ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            Колега какво стана с колата, открихте ли проблема?
                            sigpic
                            Живота е компот и всеки се бори за слива във него.
                            АЛФА РОМЕО 156 1,9 JTD предишна
                            АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD сегашна 150p.s. 2003г

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Vesko84 Покажи съобщение
                              Гадост!!! И ключовете ли трябва да се сменят?

                              Между другото не знам дали има смисъл да споменавам, че не съм сменил свещи. Едва ли от тях би се държало така. Но все пак го споменавам.

                              Здравей! Карам алфа ромео 146 и имах преди време твоят проблем. Гаснеше като я пусна по инерция и след като дам газ се включваше. Направиха диагностика, проблемът беше датчик на разпределителен вал. Около 100 лв. е, обаче трябваше да махнат ролките и ремъците, за да стигнат до него. След смяната всичко се оправи! Ако си на газ си смени свещите, също оказват влияние върху мощността старите свещи. Успех!

                              Comment


                              • #30
                                Ръмжите в грешна посока!!!
                                Проблемът е в контакта!!!
                                За това, когато угасне светват разни лампи по таблото и уредите полудяват. Полудяват, защото го няма плюсът от контактният ключ, а идва плюс от генератора, който вече е възбуден и работи.
                                Аварията е класика в жанра!
                                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                                Comment

                                Working...
                                X